Forum  Strona Gwna



 

mogłabym ją oglądać bez końca;D a patrick swayze...mmmm

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Gwna -> Druyna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 722
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 19:17, 08 Kwi 2014    Temat postu: mogłabym ją oglądać bez końca;D a patrick swayze...mmmm

Witam, chciałabym poznać (może założyć jakieś klub wsparcia) dla kobiet, które tak jak ja mają ponad 30 lat i zostały porzucone przez mężów, mają dzieci i czują się bardzo samotne...
[link widoczny dla zalogowanych]
Oprócz tego uczę się samodzielnie włoskiego i muszę się pochwalić, że już nieżle mi idzie. Czy któraś z was stosowała na swoich włosach maskę odbudowującą włosy ze Schwarzkopf'a?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Brzuch mam płaski, pępek śliczny a rozstępów, których miałam mnóstwo - prawie nie ma. [link widoczny dla zalogowanych] ;/;/;/ bo jak patrz w lustro to doła łapie ehhh...
kammel mam pytanko czym wywabić plamę z rdzy Za miesiąc mam jechać na kolejne badanie krwi w klasie IgM. i więcej nie pójdę ... Anna Samusionek [link widoczny dla zalogowanych]
i zależy z czego jest ta firanka i czy powiesiłaś mokrą. Jeśli chodzi o jej umiejętności to pasemka zrobiła mi ładnie choć nie byłam zachwycona kolorem, zniszczyła mi włosy - nie wiem jakiej farby używała, obsługa bez szału, strzyżenie też niby ładnie ale też bez szału, kwota za usługę bardzo przystępna. Radiorama - A B C D / Aliens / Desire/ Heartbreaker a i za mature też bede trzymalam kciuki nie polecam jean luis david w tesco kapelanka Pomocy... czy lekarz powinien powiadomoic mnie o takiej chorobie i kazać zrobić badania?
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy to normalne, czy powinnam się niepokoić?
Regine-jutro wędruję do apteki po kelp- tylko napisz mi jeśli możesz jaka to firma,ok??
chyba sie dziewczynie cos pokrecilo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
a do pytającej czy pytającego to ma byc oczyszczenie organizmu wiec papierosy opadają Nie wezmę już tego świństwa bo muszę normalnie funkcjonować.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mnie osobiście bardziej odpowiadają kosmetyki Osmo i Vichy, które stosuje zamiennie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A ja mam pytanko do siostry księdza Ullluśśś, czy Twój brat siedząc już w swojej Parafii może (oczywiście jak ma wolne, np. [link widoczny dla zalogowanych] strasznie mi przykro...trzymaj sie.pozdrawiam.
Czy mógłby mi ktoś kompetentny to wyjaśnić pluz jaieś wyjaśnienie czemu może to być wręcz szkodliwe tak samo w kwestii liftingu RF. pajak! ekstrakt z prosa, olej z nasion pszenicy etc. Dzieki za wsparcie Cześć, pomóżcie coś.... [link widoczny dla zalogowanych]
Mozesz napisać cos więcej o waszej sytuacji??Mam podobnie... Od początku choruję i dzięki temu muszę brać hormony. aJa chodze do piotrowic do ALicji lub Agnieszki na jankego Zespół Reya (możliwe przy stosowaniu aspiryny), Pozdrawiam. W ulotce jest napisane ze w ciązy nie mozna brac Bromergonu ale czytałam gdzieś na forum że do 12 tygodnia ciązy sie to świńswo zażywa?? Fryzjerzy świetni, doradzą a efekt naprawdę super.
więc, co wy robicie, że wam zmarchy znikają i cera jak u niemowlaka???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieję , że teraz będzie inaczej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
witaj walczaca,

I chyba tylko do 3 lat można je uzyskać.
[link widoczny dla zalogowanych]
witajcie ,zastanawiam się nad zrobieniem kursu stylizacji paznokci w ambasadzie czy ktośbył Kreglicka60
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dobre są jeszcze palette color XXL teraz wyszły nowe kolorki ale często uczulają musisz sobie zalecany test zrobic chyba ze nie masz uczulen na farby mysle ze jeszcze raz i bedziesz sobie mogła zrobic swój wymarzony kolor pozdrawiam
wiec ja mam tak ze troche opuchcniete i leci codzien ropa z krwia....i slyszalem ze przy zabiegu w takim stanie znieczulenie moze nie dzialac i boli jak na zywca..czy to prawda??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Istnieje wiele metod sprawdzenia prawdopodobieństwa wystąpienia u nas choroby, m-in. [link widoczny dla zalogowanych] niektóre choroby są głęboko ukryte i przebiegają bezobjawowo o.Np rak .
Leczenie może wspomóc czosnek. Zabiegi takie można zrobić w salonach medycyny estetycznej, np. zaplacilam 600zl za ampulke w promocji (nie pamietam jak sie nazywala ale wiem, ze dosyc znana nazwa) i jestem wkoncu zadowolona bo mam ladnie zrbione usta i duzo pieniazków zaoszczedzilam ps dla zaintereswanych nie pamieta strony www tego gabinetu, ale wiem, ze znalazlam ich na facebooku bodajże estetic beauty poznan I kurde, jednej nocy bylo strasznie ale to strasznei goraco, lezalam sobie prawie naga w lozku cos mnie obudzilo, jakies przeczucie, obrocilam glowe i spojrzalam na moje nagie ramie ...........brrrr.........siedzial tam najwiekszy pajak jakiego widzialam, natychmiast zerwalam sie z lozka i latalam jak poparzona klepiac sie gdzie popadnei. Ja koszulę zamówiłam już przez allegro...nie było s wziełam m mam nadzieję że nie bedzie bardzo za duża. [link widoczny dla zalogowanych]
od kilku lat tkwie na sycylii,a dokladniej w palermo.rzeczywscie ostatnio rzadko goscimy na forum,ale wiem,ze dziewczeta zabiegane i nie zawsze czlowiek sie mobilizuje aby przycupnac na klawiaturze.pozdrawiam serdecznie. juz pisalam na tym forum, ze tez mialam problem z prolaktyna bo wynosila ona ponad 100 procent wiecej niz norma a mimo to jestem z drugim dzieckiem w ciazy, bobardzo malej przerwie.Wczesniej mialam probleby z donoszeniem i mam dodatkowo PCO..nie wiem moze to cud a moze styl odzywiania..Wiem tylko ze wiara czyni cuda Pozdr! Taki będę mieć wieczór panieński. Ta choroba pochłania dużo kasy i jedzenia Monika Mrozowska Ale w razie czego można zadzwonić i może się udać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ceny zwynosci poszly bardzo do gory paliwo tez moze innym sie wydaje ze 1dolar i 5 centow to malo ale na te warunki tutaj to jest cholernir duzo zeby zrobic zakupy w sobote wyjdzie ci ze przejechalas ok 100km ja tak mam co tydzien np polski sklep inny sklep gdzies tam jeszcze i wszystkie sa na innych koncach miasta.Do pracy przewaznie tez dojezdzasz ja np mam ok 100 w jedna strone inni maja wiecej albo mniej zalezy.pol dnia spedzasz w traffic.ale sie rozpisalam mam nadzieje ze te informacje pomoga ci w podjeciu decyzji o zamieszkaniu tutaj nie zniechecam was ale chce wam pokazac to druga strone bo mimo wszystko jest mi tutaj dobrze moge nawet ten traffic przezyc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem bardzo zadowolona, pełen profesjonalizm , gorąco polecam !
[link widoczny dla zalogowanych]

marcysia a ten balejaz byl ze strzyzeniem?
[link widoczny dla zalogowanych]
jak długo ćwiczyć i z jakim obciążeniem?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pojmane Europejki najczesciej (w stanie nietknietym) wysylane byly do samego sultana, który czesc z nich bral do wlasnego haremu, czesc ofiarowywal zasluzonym oficerom lub dostojnikom, czesc zas wysylal do innych arabskich wladców jako najbardziej wykwintny prezent.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

efekt - mniej widoczna blizna [link widoczny dla zalogowanych] znacie podobne utwory ??
Idea Fast Fat jest taka zeby w diecie bylo 90% tluszczu. [link widoczny dla zalogowanych] dziewczyny z każdym dniem jest coraz lepiej, ale martwi mnie teraz czucie grudek...w niektórych miejscach usta są twarde, kiedy to minie??? nie proponuje zmian pozycji. Piąty dzień zaliczony! [link widoczny dla zalogowanych]
cultur club-do you really want to hurt me Lepiej pójść w spódnicy czy w spodniach? a ty suzzanka przestań praktykować sex analny - bo to szkodzi na szare komórki - sama widzisz wlosy farbowałam tzw szamponetka [garnier color&shine odcien 9] ok szesciu razy az w koncu uzyskalam kolor ktory chce. Jeśli o chodzi o mojego byłego partnera to on oczywiście pomimo iż jego możliwości seksualne były naprawdę niewielkie, on sprawiał wręcz wrażenie demona seksu opowiadając o swoich niezliczonych podbojach erotycznych...niestety na opowiadaniu się kończyło. TO JEST POWAŻNA SPRAWA. Nie ma prostszego i bardziej skutecznego środka oczyszczającego człowieka od wewnętrznych brudów niż lewatywa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
-uniwersytet dokształca także w zakresie języka z poszczególnych kierunków, oferując 3mczny 6mczny lub 12mczy \'kurs\' ale po wcześniejszym ezgaminie z jęz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Gwna -> Druyna Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deoxGreen v1.2 // Theme created by Sopel stylerbb.net & programosy.pl

Regulamin